Tuesday, September 2, 2014

Ziua 02: O carte pe care ai citit-o de mai mult de 3 ori

Ziua 02 - O carte pe care ai citit-o de mai mult de 3 ori
Day 02 - A book that you’ve read more than 3 times
 Sunt două cărți pe care le-am citit de mai mult de trei ori, prima este The perks of being a wallflower, despre care am mai vorbit, și a doua este The fault in our stars.

Cum spuneam despre TPoBaW am mai vorbit, deci o să vă spun despre TFiOS. Multe de spus nu sunt, e genială ce mai...

Deși nu este cartea mea preferată scrisă de John Green, și nici în general nu e preferata mea, este cu siguranță în top 10. Am citit-o de două ori în română și am mai citit-o o dată în engleză, și de fiecare dată am plâns ca un copil, chiar dacă știam ce se întâmplă și am început să învăț și replicile, tot nu mă puteam abține.

Cum a spus și Ansel, când a primit premiu pentru rolul din TFiOS la Teen Choice, aceasta este o poveste despre dragoste, nicidecum despre cancer. Este o poveste care te îndeamnă să deschizi ochii, care te învață că timpul este scurt dar că persoana potrivită poate transforma „zilele numărate” într-o infinitate.

Nu prea știu cum să vorbesc despre carte, oricât m-aș chinui, sunt doar foarte multe sentimente care se instalează în suflet și îți încețoșează privirea cu lacrimi și care îți creează un gol în stomac. Pur și simplu este o poveste de dragoste romantică, amuzantă pe alocuri, tragică la sfârșit, dar frumoasă per total.

Pentru voi care e cartea care v-a impresionat atât de mult încât să o citiți de mai mult de trei ori?

Nu uitați de tagurile #30DaysBookchallenge și #TalesOfABookaholic

 Spor la citit, bookaholici!

No comments:

Post a Comment